כיצד מערכת ניהול הידע WYZE מאפשרת לאגף המחשוב ומערכות המידע באוניברסיטת חיפה לנהל ביעילות תחומי ידע קריטיים ולספק שירות יעיל ומהיר לעשרות אלפי משתמשי המערכת

אוניברסיטת חיפה נוסדה בשנת 1972 וחרתה על דיגלה את נושא הקיימות – קיימות חברתית וקיימות סביבתית בהתאם ל-17 היעדים שהציב האו”ם לפיתוח בר קיימא. האוניברסיטה

כיצד מערכת ניהול הידע WYZE מאפשרת לארגון “אשכולות” (מלכ”ר) לספק מידע והכוונה רפואית לעשרות אלפי אנשים ולהציל חיים!

עולם ניהול הידע במוקדי השירות של ארגונים – מסחריים והתנדבותיים כאחד- עובר תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית רחבי היקף, כשהטכנולוגיה מאפשרת לייעל באופן דרמטי את איסוף הידע,

כיצד מערכת ניהול הידע WYZE מאפשרת לנציגים במוקד השירות של עיריית כפר סבא לספק לתושבים את המידע העדכני והמדוייק ביותר אודות כל מה שקורה בעיר

בסיפור לקוח שלפנינו, מספר מעיין סנה, מנהל בקרת איכות השירות ביחידת השירות של עיריית כפר סבא, כיצד מערכת ניהול הידע WYZE, המיושמת במוקד השירות של

השילוב של מערכת ניהול הידע WYZE ומערכת האומניצ’אנל GLASSIX מאפשר לחברת morning (חשבונית ירוקה) לספק חווית שירות מדהימה ליותר ממאה אלף לקוחותיה

השבוע ציינו את השקת שתי מערכות של קונסיסט: GLASSIX- לתקשורת רב-ערוצית ו-WYZE לניהול הידע בארגון, במחלקת חווית לקוח של חברת morning (חשבונית ירוקה) בתל-אביב. יישום

שיחה עם נציג

דילוג לתוכן